Detalii conținut Managementul Salonului de Înfrumusețare

Seminar OnLine

Program managerial, adresat persoanelor cu atribuții de conducere în saloanele de înfrumusețare.

Modalitate de desfășurare:

  • ·10 module de curs online, cu parcurgere de preferat săptămânală
  • ·Durata parcurgerii fiecărui modul este de 1- 1,5 h, la care se adaugă 3-4 h pe săptămână, studiu individual sau diferite teme.
  • ·Din momentul înscrierii, cursul rămâne deschis timp de 48 de săptămâni. Primul modul este gratuit și se poate parcurge în afara celor 48 săptămâni.
  • ·Pe parcursul fiecărui modul apar întrebări de verificare și aprofundare a noțiunilor predate și care nu se contabilizează în evaluarea finală
  • ·După parcurgerea fiecărui modul există un chestionar de verificare a noțiunilor predate. Pentru obținerea unui certificat de absolvire a cursului, completarea acestor chestionare este obligatorie, cu un procentaj mediu de minim 70%.
  • ·La sfârșitul cursului se va da un examen final, din toată materia predată, nota obținută având o pondere de 40% din nota finală, restul de 60% fiind media chestionarelor săptămânale. Cei care vor obține un procentaj final mai mare de 70% din totalul posibil vor primi un certificat de absolvire.
·Fiecare modul dispune de un forum de discuții unde cursanții pot pune întrebări, pot comenta sau discuta cele învățate.

Tematică:

Modulul 1

1.Ce are de făcut un manager într-un salon de înfrumusețare?

a.Ciclul managerial

b.Funcțiile manageriale

2.Direcțiile manageriale

3.Unde vreți să ajungeți cu salonul?

4.Noțiunile Viziune, Misiune, Valori

Modulul 2

1.Evaluarea situației curente din punct de vedere managerial

i.SWOT, OUV, Competențe

2.Formularea Viziunii, Misiunii și Valorilor

3.Unde ești acum? Chestionar diagnostic cu 273 de întrebări, pe principalele direcții manageriale:

i.Abilități manageriale

·Managementul Timpului

·Managementul Echipei

·Managemet Financiar

·Managemetul prin Obiective

·Servirea Clienților

·Folosirea sistemelor

ii.Diferențiere față de alte Saloane

·OUV

·Șasiul Afacerii

·Marketing

·Marje de profit

iii.Managementul Performanței

·Proceduri

·Folosirea tehnologiei

·Dezvoltare personală și a angajaților

iv.Managementul Echipei

·Leadership

·Comunicare

·Recrutare

·Training-Coaching

·Reținerea angajaților

v.Sinergie - Coordonare

·cum 1 +1 fac 3 sau mai mult

vi.Rezultate

·Personale

·Profesionale

4.Conștientizarea, elaborarea și aplicarea elementelor care diferențiază salonul propriu de alte saloane

i.SWOT (Puncte Tari, Puncte Slabe, Oportunități, Amenințări)

ii.OUV (Oferta Unică de Vânzare)

iii.Analiza Competențelor

·Generale

·De bază

·Centrale

Modulul 3: Noțiuni de Management al Timpului

1.Test de gestionare a timpului

2.Legea eficienței forțate

3.Stabilirea priorităților

4.Abordarea sarcinilor: Importanță și Urgență

5.Matricea cheltuirii timpului

6.Auditul timpului

7.Ocupat față de Productiv

Modulul 4: Managementul prin Obiective

1.Concept, definiție, structură

2.Definirea Obiectivelor: SMART, Ambițios, Relevant, 5C+U

3.Elaborarea și implementarea planurilor de acțiune

Modulul 5: Managementul performanței

1.Ținte Strategice & KPI

2.Modelul Competențelor

3.Acordul de performanță & Planul de dezvoltare

4.Discuția de analiză a performanței

5.Planul de dezvoltare

Modulul 6: Managementul Clienților și al Vânzărilor

1.Cine sunt Clienții?

2.Clienții potențiali, Cumpărători, Clienți

3.Rata de conversie, Frecvența de vizitare, Bonul mediu și Marja de profit

4.Formula Afacerii

5.TVA-ul

6.Modalități de creștere a principalilor indicatori

Modulul 7: Managementul Clienților - continuare

1.Creșterea ratei de Conversie

2.Creșterea Frecvenței de vizitare

3.Construirea loialității & fidelizarea clienților

Modulul 8: Managementul Clienților - continuare 2

1.Creșterea Bonului Mediu

2.Creșterea Marjei de Profit

3.Greșeli în stabilirea prețurilor

4.Sistemul de gestiune, colectivă, individuală sau bilaterală

Modulul 9: Elemente de Management Financiar

1.Break Even Point

2.Marja de Contribuție

3.Calcularea principalilir indicatori financiari

4.Analiza Break-Even pe Salon & Departament

Modulul 10: Recapitulare


Accesul la modulele de curs:

  • ·Accesul la modulele de curs se face folosind:

un PC/laptop (cu sistem de operare Windows sau Mac)-recomandat conexiune prin cablu sau WiFi de calitate

Adresa de acces este: www.mastermind.ro

Nu este recomandată urmărirea modulelor pe tablete sau telefoane mobile

  • ·Primul modul de curs este gratuit

modulul este disponibil în partea de jos a ferestrei de intrare în site și se accesează prin logare ca vizitator

·Restul modulelor pot fi accesate prin logare cu username și parolă, furnizate prin Email după achitarea costului cursului;

datele de logare vor fi valabile timp de 48 săptămâni de la data achitării cursului

Pentru a asigura anonimatul participanților, față de ceilalți participanți la curs, în momentul înscrierii veți fi rugați să furnizați un Nume Alternativ, cel sub care veți posta în Forum. Dacă nu vreți ca ceilalți participanți să știe cune sunteți, dați un nume alternativ fictiv. Toate celelalte date furnizate la înscriere, ca nume, Email, telefon, salon, sunt confidențiale și nu vor putea fi vizualizate de ceilalți participanți.

Costul programului: 190 EURO/persoană. Pentru o ofertă personalizată vă rugăm să contactați reprezentantul vostru Professional Brands

Ultima modificare: sâmbătă, 19 august 2017, 16:28